» Blog » Jestem śniącą. Możesz zacząć się bać
08-06-2008 18:58

Jestem śniącą. Możesz zacząć się bać

W działach: rpg, Klanarchia | Odsłony: 10

Piątek. Siedzę sama w pracy w pokoju, w którym pracuje ok. 7 osób, ale w ten dzień nikogo nie ma oprócz mnie: wszyscy inni wyjechali na liczenie azbestu, mają szkolenia lub oglądają potomków na usg. Taki miesiąc.
Pracuje cicho klima, leci Rammstein i jest sympatycznie.
Wchodzi kumpel.

Kumpel (rozglądając się): Rety, co za pogrom. Co tak sama siedzisz?

Ja (po chwili znaczącego namysłu): Wiesz, to chyba mój paskudny charakter.

Kumpel: Ewuniu, znam cię, ty nie masz paskudnego charakteru.

Ja: Skąd wiesz, co tu robię, gdy jestem sama?


Wbrew plotkom czy niesprawdzonym opiniom jestem miłą i grzeczną osobą, która ma okulary, kota, czyta książki i hoduje kwiatki na balkonie (no, można je tak nazwać).
Rzecz jasna każdy taki jest, zanim nie trafi na zdeprawowane pola internetu :)

W Klanarchii nie ma miłych i cichych osób. Kiedy gram z drużyną złotoryjsko-wrocławską, trzeba być stanowczym osobnikiem z wyraźnie zarysowaną osobowością. Nigdy nam nie wychodziło granie introwertykami, cichymi i skupionymi na własnym wnętrzu. Może to wina grania z braćmi Mateckimi, którzy mają naturalną właściwość skupiania na sobie uwagi, może to, że gracze lubią grać a nie siedzieć cicho.

Klanarchia jest dla specjalistów. Specjaliści zazwyczaj bywają dumni z siebie i zadowoleni z wyników ciężkiej pracy. można to okazywać w różny sposób: chełpić się, cieszyć z wszystkimi, lub milczeć i czekać, aż ktoś inny wspomni o zasługach.

Wczoraj mieliśmy pierwszą sesję z nowymi postaciami, która być może przerodzi się w kolejną kampanię. Tym razem wybrałam sobie postać śniącej, czyli archetyp, z którym kumpel podczas ostatniej sesji miał pewne problemy. Śniący to okultyści, umieją rzucać czary związane z pomrokiem; przykładowe ścieżki śnienia to wędrówka przez przestrzeń, zawiązywanie paktów, żeby wyzyskiwać ciemność do własnych celów czy otwarta walka z pomiotami ciemności - ja wybrałam to ostatnie. Jest to agresywna, dążąca do konfrontacji ścieżka.

Moja postać, Jezabel z klanu Kabalistów pochodzi z rodziny Rytualistów - mistyków, na serio podchodzących do wielu spraw związanych z obyczajowością i zachowaniem. Towarzyszyłam dwóm Soldatom (to rodzina bardzo swobodna obyczajowo, ważne jest dla nich tylko dobre imię klanu i własne zasługi).
Budując postać wybrałam wspomnianą ścieżkę śnienia, ponieważ wydała się ona bliska myśleniu moich towarzyszy, a rzeczy wspólne zawsze pomagają i uwiarygodniają postać.

Zatem wyobraźcie sobie moją postać: schludnie ubrana dziewczyna, w długim płaszczu, z kościaną maską na twarzy. Wzdłuż guzików porządnie zapiętej koszuli połyskują wstęgi z wyhaftowanymi zaklęciami ochronnymi. Długie, obszerne rękawy płaszcza skrywają dłonie. Gdy wyrzuca zaciśnięte pięści do góry krzycząc zaklęcie, tatuaże pokrywające przedramiona (zupełnie jak u Constantina, skopiowałam to bez zastanawiania) błyskają, wtedy łączy pięści i kieruje w stronę przeciwnika, wówczas każdy wróg, nawet silny żerca szarżujący na drobną okultystkę, pada jak podcięta trzcina, a jego dusza zostaje dosłownie wybita z ciała i rzucona na fale pomroku, pozostawiając bezbronne ciało na zakurzonej ziemi.
Oczywiście, gdy przeciwników jest więcej, bywa krucho, ale wtedy mam w zanadrzu inne zagrywki :)

Śniący jest potężnym przeciwnikiem jeśli zostanie dobrany odpowiednio do sesji. W naszym przypadku w drużynie brakuje zarówno wojów jak i społeczników. Dlatego położyłam nacisk na postać z zaklęciami agresywnymi i "szybkimi". W czasie sesji korzystałam także z najsilniejszego zaklęcia, czyli przemiany w potwora grasującego w pomroku, który zmasakrował "złego ducha" nawiedzającego miejsce (przydałoby mi się to w celu "oczyszczania" pokoju w pracy :P). Rety, to była super satysfakcja, jaka szkoda, ze rola Rytualistki nie pozwalała mi się tym chełpić wszem i wobec. Za to moi współgracze mężnie prężyli klaty mówiąc "młoda zmasakrowała go w pięć sekund, macie jeszcze coś do powiedzenia?".

Za to ja zgodnie z regułami podbudowywałam status śniącej zachowując chłodny dystans i powagę (nie macie pojęcia, jakie to trudne, gdy współgracze rechoczą i klepią się po łopatkach). Grało mi sie bardzo dobrze tą postacią. Co prawda poświęciłam mnóstwo punktów rozwoju żeby wyglądała w ten właśnie sposób, ale co tam - jest specjalistką i może się zachowywać tak wrednie jak tylko chce. Oczywiście zachowując chłodny dystans.

No bo kto podskoczy osobie, która może wybić ducha z twojego ciała? Zaryzykujesz, nie wiedząc, co ona z nim zrobi, gdy nikt, nawet ty, nie będziesz przy nim obecny?





0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze

Autor tego bloga samodzielnie moderuje komentarze i administracja serwisu nie ingeruje w ich treść.

Zuhar
   
Ocena:
0
Świetny wpis. Chcę Klanarchię. Natychmiast!
10-06-2008 08:37
Iman
   
Ocena:
0
Po komentarzu Zuhara widać, że ta forma reklamy jest skuteczna ;) A tak na serio to granie taką postacią musi być strasznie ciekawe, ale też (chyba) trochę trudne dla MG, który musi uważać, żeby nie dawać zbyt prostych do pokonania przeciwników. W sumie sama też chętnie bym zagrała kimś takim :)
Ps. no i oczywiście jakie feministyczne przesłanie - jesteś silniejsza itd. od swoich dwóch towarzyszy ;)
11-06-2008 08:52
iron_master
   
Ocena:
0
Hehe, czyli w Klanarchii też są strikerzy, defenderzy, leaderzy... ;-)
12-06-2008 15:41

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.